Rahvas valis lemmiku, zürii valis nime. 2 on parem kui 1


Paljud on kibestunud, vannuvad Koitu ja Laurat maapõhja, suruvad peale Kerlit võidukalt (#justiceforkerli). Aga tegelikult zürii tegi valiku Kerli suhtes vaid seetõttu et (see on ilmselge ju rahvas hääletab Kerlit ja ta on käinud Usas, meeldib välismaalastele. Veronal pole lootust, sest HALLOO paki kott kokku Kerli sa oled Eesti jaoks ainus laulja. ) EI.. ei ole! Kerli siin, Kerli seal. Jah ta oskab teha oma asja aga Eurovisioonil jääb teda *väheks- e. sind ei päästa leegid ja jalgadega trampimine kui asjal puudub tuum ja meloodia. Mina ei nimeta seda Spirit Animal laulu muusikaks millega minna Eurovisioonile ja ei andnud hääli ka need  20 000 inimest, sest Kerli muusika on miski mis ei lähe lihtsalt peale. Uus hääletus oleks ju ilmselge vale. Pealegi Eesti ei tahagi võita ära Eurovisiooni, mõelge kui kulukas see on. Ükskõik kas oleks see Kerli või Koit koos Lauraga, esimest kohta me mingil määral siiski väldime. Lihtsalt olgu siis 90-ndate stiilis, mis sellest. Paljud meist tegelikult pidevalt meenutavad 90-ndaid, sest see oli MEGA! See laul toob mälestused lisaks armastusele, Kerli laul ei anna mulle midagi muud kui meenutuse sellest, et ta kolis välismaale siit ja nüüd tuleb tagasi lihtsalt(minu jaoks). Ma jääksingi vaidlema miljonite inimestega, sest igal ühel oma arvamus aga enamuses tegelikult on selle võidulauluga nõus.

Las see jääb siis nüüd siia punktiks. Lisage nii palju justice-id, et paha hakkab aga paraku Eesti toetas kedagi teist ja muide mulle andis ka hääletamine kinnist tooni päris mitmel korral. Ma hääletasin Verona poolt ja mitmel korral veel lisaks oli teisel pool vaikus mitte ''hääletatud''. See on küll loll jutt, et ei saanud hääletada kellegi poolt. Liinid olid hõivatud, sest nii palju rahvast saatis sõnumeid ja helistati.

Mida ma arvan teistest:
1. Elina Born - Kostüüm pluss O täht ja laul muidugi ise ''In Or Out''. Andke andeks aga Elina sa müüsid O tähte, kui sekstoodet koos enda kostüümi eksponeerimisega. Vot just nii seksistlik see oligi!

2. Daniel Levi - Ma olen kursis ainult ''Mu koju tood sa..'', reklaamiga ja nii palju mul ongi temaga seost. Midagi pole vastu aga ei kutsu kuulama ka.

3. Whogaux & Karl-Kristjan feat. Maian ''Have You Now'' - Keegi nimetas Verona laulu inisemiseks, no minu meelest inisesid nemad ka. Mulle meeldib kuulata autoraadiost taustaks midagi niisugust.

4. Ariadne ''Feel Me Now''- Väga armas tüdruk on aga mulle näis, et laul oli tugevam kui hääl. See ''OH NII HEA LAUL'' kadus sinna ära.

5. Rasmus Rändvee ''This Love'' - Kahjuks ma ei saanud aru temast ega ka laulust. Ei saanud aru ka 3-ndast kohast, sest laul ei meeldinud mulle.

6. Ivo Linna ''Suur loterii'' - Ivo on vägev mees noorte keskel, tal on hea hääl ja tema laulud on mõnusa rütmiga aga ma eelistan tema muusikat kuulata suvistel üritustel. See suur lava kahjuks on tema jaoks liiga suur.

7. Lenna ''Sligshot'' -  Ma ei tea miks aga siin kohal tahan jälle öelda, et Lenna aeg oli parim kunagi. Need ajad on möödas. Tema muusika on teistsugune, lillelapselik just selline pehme ja omanäoline.

8. Liis Lemsalu ''Keep Running''- Jälle üks super raadio lugu! :)


Reklaamidest on ka nii palju räägitud negatiivselt. Miks inimesed? Need on tegelikult pidevalt telekast tulemas lihtsalt olgem ausad nemad tõid välja selle otsekõla mida meile igapäevaselt edastatakse. Aus huumor! :)
Ma siiski ei imesta kui nüüd Verona Eurovisoonil saab punkte kenasti ja neile kes on Kerli tugevad fännid ja praegu nii latti alla lasevad, hakkavad muutma oma kommentaare, et umbes: 
,, Noo tegelikult on Verona siiski hea valik ja laul ise on armastusest mis tõttu võitis ka paljude riikide südameid!' -
Eat your words!

Viimaseks lisan meie kõikide lemmiku veel kord siia kuulamiseks
Pluss kibedaid kommentaare:


Sildid: , , , , , , ,