,,Inimene alustab nullist ja see kui kaugel on ta nüüd..see on hämmastav!'' - Räägin populaarsest youtuberist, kes teeb maailmas suuri samme.


Vaatasin äsja läbi ühe youtuber-i ütleme siis sõna otseses mõttes eluloo.

Kui ma tavaliselt olen üsna selline skeptiline siis praegu ma tegelikult täiesti mõistan tema elulugu. See kas ma nüüd mõistaksin igaüht, vot ma ei tea. Iga persoon on nii erinev ja kuidas või mismoodi ta enda jaoks selle elu kujundab olles selline nagu ta on praegu ja nüüd, see peitub temas endas.

Mis mulle tema elust välja peegeldus oli üks mõte mida ta tegelikult kõigile edasi anda tahab ja ta teeb seda südamega. Inimene alustab nullist ja see kui kaugel on ta nüüd..see on hämmastav.


Ehk tõesti igaüks ei tunne sündides end olevat minana ja ta tõepoolest peabki suruma oma emotsioone alla, sest see oleks ülejäänud maailma jaoks väär. Tema välja tulek ja perekonna sisene toetus andis seda powerit juurde. Välismaal saada niisuguseks täheks nullist see tegelikult muudab elu totaalselt. Eestis tulla välja sellise tohutu muutusega jah on seda tähelepanu aga positiivset kordades vähem. Siinsed inimesed sildistavad koheselt koledate hüüdnimedega maha ja lisaks visatakse netti ülesse laimavaid videosid, kommentaare ja piltidest ei maksa isegi rääkida.
Et leida nii suurt toetust mingis kultuuris peab teadma millises keskkonnas sa viibid ise ja üksi astuda nii suur samm terve maailma jaoks, et teha pööre nende naiste/meeste jaoks kes tunnevad olevat hoopis kellegi teisena enda kehas.

Minul ausalt tuli pisar silma tema elulugu vaadates, neid põhimõtteid ja unistusi mis teda edasi viisid. 


Mulle meeldib, kui inimene kes on saanud inimeste tähelepanu ja tuntust ei viska nurka seda millest ta saavutas selle. Mis oli tema põhimõte selleks kõigeks, et olla praegu nüüd kõigi inimeste keskel tuntud. Jah on halbade kavatsustega tegelasi ka kes lihtsalt räägivad kui õnnetud nad on ja abi saades lihtsalt kasutavad ära kas siis meediat, teisi inimesi.

Tegelikult sõnadesse on raske panna neid emotsioone mida see video edasi andis ja kui palju see muudab maailmavaadet teistmoodi, kes tegelikult on täpselt nagu meie, lihtsalt neil on vaja leida see oma mina ja kui selleks on vaja iluoperatsioone, youtube-is välja elamist või maailma muutmist siis okei.



LÜHIKE TREILER

Sildid: , , , , , , ,