Keemikud ja pidulised

 

Reede hommik kell 8.05.

Laps teadis juba eelmisel päeval, et just reedel on munade värvimine ja seepärast siis äratas mind ikka päris varakult. Esimesed värvid olid selliste valgete topsidega, neid topse kokku oli viis.
Keetsin munad ära ja igasse topsi lisasime värvi, äädikat ja jahedat vett. Viis minutit kannatust ja rõõmu lapsel, kuniks siis need munad sealt topsist välja võetud sai. Nende värvidega tulid munad ilusa ühtlase tooniga, lisaks see rõõm mis sellega kaasnes. Teine variant oli tableti kujul. Peal oli kirjas, et keeda munad ja siis lisa tulisesse 4,5L vette 1 tablett, äädikas ja nii palju mune kui tarvis.
Jällegi viis minutit ootamist ja tasakesi välja. Tegelikult see teine versioon tablettidega ei olnud lapse jaoks huvitav, ning see jäi selline vana ja vesivärvi moodi toon. Ütleme otse, et ehk ma tegin midagi valesti aga see teine variant ei olnud nii äge kui esimene siis.
Aga munad said värvitud, koksitud ja esimesel päeval ka alla kugistatud.


Laupäev kell 8.30, 15. aprill


Teatavasti siis minu sünnipäev. Ärkasin ülesse ja hakkasin kusjuures koristama meeletu tuhinaga, kuna ma külalisi ei oodanud siis minu pere otsustas eelmisel päeval teavitada, et nemad siiski tulevad.
Kusagil 11.00 sai mul vist kõik koristatud ja ise nägin ma välja nagu maali, ega ma seekord ei teinudki pilte ja sättima ka ei hakanud. Mees läks ilusaid lilli poodidesse otsima ja punaste asemel tõi mulle ilusad lumivalged roosid. Perekond tõi kolm erinevat potilille ja magusat. Magusat sain ka üle ukseläve tuttavatelt, kes korraks läbi hüppasid ja ega me suurt miskit ei teinudki. Laps sai omale ka ühe palli ja kastiga auto, mille ta pidi ise kokku kruvima ja valmis meisterdama. Tegevust jagus lõpuks meile kõigile. Vanaks ma siis sain? Ikka 23, kummaline vanus aga istumine sai tehtud ja sünnipäev sai tähistatud.


Pühapäev

Tegelikult polnudki suuri plaane aga kuna lapsel oli isiklik raha siis tegime otsuse, et lähme ostame kaks lauamängu, sest meil endil kodus ei olnudki ühtki mängu. Pealegi on need koos tegevused palju toredamad. Ostsime siis ühe Aliase ja teise Tsirkuse- mängu. Alias oli esimene mille me lahti tegime suure hurraaga ja tegelikult see kuidas seletada midagi lapsele arusaadavamalt on ka endale paras pähkel. Kuigi tegelikult tegi laps hoopis mulle silmad ette, kui püüdsin selgitada ''maakaart-i'', sain vist kaks lauset vihjata kui ta juba hõikas sõna välja. 😀
VÄGEV!

Sildid: , , ,