,,No mis see sinu asi on? Käin moekalt vähemalt!'' - Tsiteerides puberteedieas riietumist.

Mäletad seda kui ema sundis sind kandma riideid mis sinu arvates olid totrad? Omal ajahetkel arvasid sa moega ühte sulanduvat, sest nii oli just siis õige midagi kanda?
Talvel ei tahetud mütsi pähe pista kuna see müts oli nii tobe.
Jope oli täielik suusakostüüm ja ei sobinud lihtsalt minna kooli sedasi. Kleidid ei olnud üldse sinulik või lilla värvi suhtes tekkis mingi vastuolu.

Palju sina tegelikult oled selle ajaga tundnud end nüüd teistsugusena või targemana?

Mida aeg edasi ja paar soojemat kraadi näen vahest ikka reaalselt neid kes 12 kraadise ilmaga lühikeste pükste ja maika väel linnas ringi redutavad. Seal samas üle tee kõnnib teine täitsa kõrvuni salli mässitud ja paksu jopega, ka kindad veel käes. Muidugi on igal ühel immuunsussüsteem erinev ja ega saagi kõik kuumaverelised olla.
Mina juba aprilli tulekul tean, et tuleb müts pähe tõmmata, sest minu jaoks on see kõige sellisem läbi tungivam tuuletõmbus. Kahe eelmise aasta Aprilli kuuga olin ma täitsa palavikus enda rumaluse tõttu, et just siis selle 14-15 kraadiga tagi kapist selga tõmmata on õige. 
Targem olen ma selle koha pealt küll, et välimise ilu nagu teismeeas näiteks juuste peitmine mütsi alla oli piin siis nüüdseks on see lollus. Ehk viskab välja siit ka minu emalikkus aga eks on siin ka vahe võrrelda end 22- aastase või 15- aastasena. Puberteedi aeg on julm aeg.
Samas jällegi need teised popid ilutrendid mis praeguses puhta huumoriga suust välja öeldes hüppab.

Viskan siia ühe mega meemi, sest see on kirjeldamatu!

Sildid: , , , , , ,