,,Postitame, jutustame ja toome ka teleekraanile lapsed! Mis on saanud emadest kes ei riputa pilte ülesse lastest?''

TARTUS



Ma ei ole nii huvitav viimasel ajal olnud ja ega ma eriti pole ka püüdnud end siin huvitavaks teha.
Me olime vahepeal 4 nädalavahetust minu emal külas ja nii nagu laps ütleb iga kodu kohta, et me oleme nüüd teises kodus. 😀  Olen küll kursis teiste blogijatega ehk ma jah loen nende jutukesi. Kellel mureks pesumaailm e-poes, ning kes räägib lastest. Tegelikult on kuidagi vist selle aastaga väga palju lastejutte- vaesed naised kellel nüüd lapsi ei ole. Mõistan täielikult miks paljud ei taha blogisid lugeda. Sa loed ja mõtled kui idülliline on see eluke. Mõni reisib ja elab muretut elu, teine räägib oma lapse esimestest sammukestest ja kolmas ehitab kusagil maja. Noh millest me siis räägime eriti kui 2017 on läinud üle kuidagi eriti laste tähelepanu alla. Liiga palju rõhutatakse perekonnaelu ja lapsi aga vallalised on kuidagi välja jäetud või sunnitud olukorras looma perekonda.
Seal samas kui mõned aastad tagasi tegelikult ei olnud üldse tavaks isegi postitada kuhugi lapsest pilte ja veel vähem neist sõnakest mainidagi, sest meie ümber on igast hulle. Nüüd vaatad iga teine facebooki postitus on lastest ja tema tegevusest. Muideks julgelt lisatakse juurde ka asukohti, et nimelt näed pilt on tehtud Tartus. Ma natuke siiani kardan liiga palju rääkida aga oota nüüd oleme me ajastus kus lapsevanem peaks ikkagi oma lapsest/lastest midagi rääkima ja mida rohkem seda parem. Miks? Noo ikka sellepärast, et muidu sa ei hooli oma lapsest piisavalt või oled rongaema.
Tegelikult tahan ma öelda, et mis on võõra inimese mure see ja miks on tema jälgimas just minu lapse isiklikku elu. Just täpselt nagu tegelikult küsiti õigesti saate:,,Väikesed hiiglased'', (kindlasti paljud emmed vaatavad seda) et kas te selle väikse lapse käest tegelikult endalt ka küsite mida ta tahab. 4-aastane laps ei ole veel piisavalt elutark ja arusaav, et mõista kui palju tegelikult mõjutab see tema elu olles teleekraanil. No olgem ausad, täisealisena ta ei tunne end eriti hästi nähes neid videosid tema üle naermas pool eesti rahvast - sest ta jutt oli nii naljakas.
Jah praegu on naljakas aga tema mõttemaailm on hoopis teine, mul on tegelikult kahju et neid lapsi liiga palju esile tuuakse ja veel liiga avalikult.

Aga eksole mida teab üks blogijast ema kellel on 5-aastane aktiivne poisslaps. Ega ju ei teagi.

Sildid: , ,