Ripsmetehnik & blogija seletab, miks ei ole lihtne olla ilutegija ja milliseid kliente leidub meie ümber.

Mul õnnestub paremini ripsmetehnikuna sotsiaalmeedias olla aktiivne, kui olla blogija. Muidugi ma haaran kinni sellest millest on mul rohkem rääkida ja mis on ka mulle hetkel TOP 1.

Mitte, et ma nüüd blogijana oleksin läbikukkunud, lihtsalt kuidagi mingi suruv rõhk on rohkesti sellel millega ma igapäevaselt toimetan. Kes ütleb, et töö ei ole esikohal? Kui töö on meeldiv siis paraku on sellel ka suur tähtsus.


Muidugi ma ei hinda end proffessionaalseks tegijaks, ega ka need kes on 5-10 aastat toimetanud sellel alal ei ole proffid. Siin on nii palju arenemisruumi ja uut infot mis peale tuleb. Iga uus asi vajab sisse elamist ja pidevat katsetamist, sest teooria on üks asi aga praktika on nüüd täiesti teine valdkond. Tihti peale ilutegijaid võetakse kuidagi väga üksluiselt, et näed mis see küünetehnik olla ei ole või mis kooli on vaja meikaril veel enam peale esimesi koolitusi. Tegelikult kui nüüd see kõik pikalt ja laialt lahti harutada ja seletada mitte ainult kliendi tasandil, vaid kui õppijana mõistmaks seda maailma, siis tuleb see mõistmine ja arusaamine, et miks on näiteks vaja just seda näohooldust/juuksevärvi/ripsmepikkust/küünekuju jne.

Mina ise olen aga oma tarkuse juurde õppinud koolitajatelt ja ka ühelt väga tublilt ripsmetehnikult.
Ma hindan väga seda, kuidas tehakse ühte tööd ja kui täpselt jälgitakse neid koolituse teooriaid koos praktikaga. Mina enda puhul olen üks suur kriitik, ehk ma ajan näpuga endal jooni taga mis mulle enda juures ei meeldi.
  

Ma tahan teostada 100% tulemust ja leida iseendas rahulolu, et kõik 160 karva on täidetud ja lehvikute liimi kogus koos lehvikuga on üks-ühele avatud.


Ma tahan selgitada igale kliendile põhjuseid, millepärast näiteks ei saa teostada üht või teist ripsmete kaardistust. Ma hindan kõrget kvaliteeti ja mida aeg edasi ma tahan saavutada puhta kvaliteediga tööd.

Kui ma ennast võrdlen lihtsalt minana/blogijana või ripsmetehnikuna siis need kolm mina on täiesti totaalselt erinevad ja ma ei oska olla lihtsalt mina nende keskel. Miski muudab mind täiesti teiseks inimeseks, sest mul on sedasi lihtsam avada suu ja rääkida seda mida ma oskan. Lahe on tegelikult lugeda ripsmetest postitusi teistelt tegijatelt või näha nende käekirju oma töös.  
Minu kõige lemmikumad ripsmetehnikud on venemaal toimetavad ripsmemeistrid. 
Esiteks nende käekiri kindlasti, teiseks see kuidas nad tegelikult on sammukene eespool. Muidugi ma olen väga õnnelik, et ripsmemaailma avarused on ka siin väga arenevad ja kindlasti aina paremaks muutub. Küll aga kahjuks on tehnikuid kes siis kas lihtsalt ei taha tunda reaalset huvi oma töö vastu ja loevadki ainult rahakoti vahel raha, ning mõtlevad ainiti ruttu teha üks-ühele tehnikat, või vastupidi olenemata aastatest asi läheb ainult paremaks, sest ta on selles tööst nii huvitatud ja ta soov ongi kõrgemale pürgida- koguda karikaid ja tuua oma nimi esile.
Muidugi see number kaks variant on lihtsalt ausalt ühe sõnalise VAU-ga. Need tehnikud teevad totaalselt imet kliendi silmadega ja ongi asendamatud visuaalsed silmakirurgid. Lisaks pean mainima, et igal tahul on kaks poolt, nii on ka ripsmemaailmas, et tehniku ja kliendi vaheline suhtlus peab olema kindlasti ühine. Mõtestan selle lahti sedasi, et kui tehnik annab kliendile soovituse näiteks, : tehnik soovitab kliendil enne ripsmehooldusesse tulekut pesta ripsmeid vahuga, et vähendada hoolduse aega pesu ajast(5-10minutit koos kuivatuse ja teipimise/geelpadjadega) siis klient on ka teadlik millepärast tehnik nii soovitab ja hooldusesse tulles rõhutan sõnu tõesti klient pesi ripsmeid.
Teine näide on see: klient tuleb paigaldusse esimest korda ja ütleb tehnikule, et ta tahaks võimalikult pikki ripsmeid ja kui võimalik siis eriti äärtest megapikki ja kindlasti hästi tihedaid. Jumala eest mitte hakata mingeid teisi pikkusi panema, tahetakse lihtsalt mingi 13 pikkus ja ärgu seda pesu tehku siis jõuaks kiiremini väidetavalt. Klient uurib liimi kohta ja palub seda rohkesti panna või külastab vetsu, avab silmi ütleb, et ta ei viitsi meiki maha võtta ja pole ju selleks vajadust.
Tegelikult sellel tehnikul on selle kliendiga raskusi, esiteks see tehnik on läbinud koolitusi oma töö jaoks, et teostada kliendile kvaliteetne ja püsiv töö. Tehnik ei saa pidevalt eemaldada seda meigi kihti mis seal vahel on ja tegelikult ka töö püsivus ei ole garanteeritud tehniku poolt, sest klient on ja peaks olema teadlik kuidas ja mis teenust ta tegema on tulnud. Lisaks muidugi ei saa välja jätta kliente kelle jaoks on see tehnik ka psühholoog ja peab oskama konsulteerida ka eraelulistes küsimustes.

Ütleme siis kokkuvõtvalt, et tegelikult need ilutegijad kes on võtnud endale vastutuse, see on ka palju muud kui ainult olla üks ripsmetehnik. Sinu ümber on väga palju erinevaid inimesi kelle arvamus ei ole ehk mitte kunagi positiivne, kes kiidab sind aga teises salongis jällegi laidab. Ümberringi on konkurendid ja sotsiaalne võrgustik, milles on nii positiivsust kui negatiivsust. On häid inimesi ja väga toredaid kliente aga ka olles tehnik tuleb jääda alati ja ükskõik kellega endale kindlaks.  

Klient ei ole ripsmetehnik/juuksur/küünetehnik/meikar/... , sina oled! 


Lisaks kõigele pean ka juurde rõhutama põhitõe, et ka salongis olevad tehnikud ei pruugi teha kvaliteetset tööd :



Kui kellelgi on soovi tutvuda lähemalt minu kui ripsmetehniku töödega facebookis siis selle leiate siit. Minule võib alati kirjutada või küsida infot ripsmete alaselt just seal lehel.


Küll aga blogiuudiseid ja muud elulist juttu jagan ka facebooki lehel siin.


Juhul kui kellelgi on ka mingeid küsimusi või ettepanekuid blogi valdkonnas, et mida muuta paremaks või millest kirjutada, ehk hoopis koostöö ideid. Võib julgelt kirjutada meilile
 ( lep.marleen@gmail.com ) ja ma olen väga super häppi, ning hea meelega tutvuksin uute inimestega keda huvitab millegi ette võtmine.

Sildid: , ,