Meie esimene VLOG 😱 Kuidas me ilma asjadeta SPA-D külastasime?


Kui aus olla siis ärkasin ma reedel tavapäraselt varem ülesse, no nii 6.28, mis see ära ei ole eksole?
Kraamisin elamist, tegin omale poole tassi vee sisse kohvi kogemata ja rääkisin niisama.
Pärast Raiko kodu saabumist hakkasime asju pakkima, ning valmistusime tasa ja targu minekuks.
Enne pikka sõitu käis mees poes, et midagi hamba alla võtta ja siis suund Narva poole.
Jõuame siis natuke kolm läbi Nooruse Spa ette autoga
kui ütlen mehele, et:,, Ole hea võta kott ka tagant.''
Mees vaatab tagant pagassist ja ütleb:,, Kus sa koti panid?''
Mina:,,Sina ju võtsid koti?''
Mees:,,No aga pole ju kotti?''
Mina:,, Ära ütle, et SA jätsid koju koti?''
Mees:,, Mis mina, sina tulid viimasena!''
Mina:,,SINA oled alati ju koti võtnud!''

Ja vaidlemine ei lõppegi, sest me nüüd jätkame oma 5-10 minutit teemat, et kes siis süüdi on.
Küsin siis mehelt:,, PASS ikka sai kaasa sul?''
Mees:,, No see ikka on jah!''

Üldmulje SPA-st oli minu jaoks VAU! Mulle meeldib kõik mis on hele, jaa! No ja see tuba oli täpselt minu maitse, isegi tualett oli võimas kaunis.  Rääkides tualetist, ma vist tean kust ema idee sai omale marmorpõranda jaoks!😁

Istusin aga mina toolile maha ja nina norgus vaatasin aknast välja.
Mina:,, Nojah..., ei mingit suplemist siis jah?''
Mees:,, No sina ju jätsid koti maha!''
Mina:,, Ja-jah!''

Kolm minutit jukerdab mees telekaga, et seda käima saada ja hingab sügavalt sisse, jalutab minu poole ja ütleb:,, Tead, lähme vaatame siia linna, mingid ujukad ikka saame?''
Vaatasin otsa mossis näoga ja ütlesin:,, Nojah, lähemal ikka kui Viljandi.''

Läksime siis linna tuurile ujukaid otsima. No Narva mis Narva, vähe Eesti keelt kõnelejaid aga samas jällegi hakkama saime. Mina leidsin omale ajutised ujukad New Yorkerist ja mees tuhlas omad püksid välja H&M-ist. Suundusime tagasi SPA poole ja panime mõlemad ujukad selga, minul nägu naerul. Mees:,, Mis on?''
Naeran vetsus ja ütlen siis, et:,, No ma oleks küll võinud väheke proovidagi poes neid rinnahoidjaid.''
Mees:,, Vahet ju pole, need ajutised nii kui nii.''
Mina:,, On jah aga ainult, et ma nendega nagu mees välja näen, sest nad nii kitsavõitu on, ma ausalt ei osanud arvestada.''
Lõpuks astun siis tualetist välja ja mees sama moodi muigab, lisan siis juurde, et:,, Äkki vees lähevad lõdvemaks?''

Noh siis juba mõtled, et enam hullemaks ju ikka minna ei saa.Või saab ikka?
Saime oma käekellad kätte, sean sammud kappide juurde ja nagu tola tõmban seda kella seal kümneid kordi juba läbi aga kapp vilgutab kollast tuld. Okei, äkki see ei toimi lihtsalt, et võtan järgmise. Jälle ma jebin ja ei saa seda lahti, vaatan ümbruskonda, et kas mõni näeb ka misasju ma ajan oma aruga.
Hingan juba sisse ja välja, mõtted mõlguvad ainult, et no ei ole ju võimalik!
Küsin siis ühelt naisterahvalt abi ja proovisimegi kõik kapid roburidapidi läbi,  ei miskit.
Tema siis tormas teenindaja juurde küsima abi minule, ma ei jaga ju mõhkugi vene keelest samuti :D.
Teenindaja tuli oma kaardiga toimetama ja selgus, et minu kell lihtsalt ei saanudki toimida.
15 minutit jukerdamist ja lõpuks siis sain rahus ujula osasse edasi liikuda. Mees ootas seal ja mõtles, et no nüüd ma raudselt eksisin seal ära ja ei oskagi tagasi tulla. Seletasin oma loo ära ja ta ei osanud midagi öelda. Ütlesin vaid lisaks, et tulevikus pulmad peaks tulema siis ma äkki ei jõua altari ette ka õigeks ajaks, sest keegi õmbleb mul kuskil kleiti ja sina siis ütled teistele, et üks hetk ma tean tal jälle midagi lahti. :D

Aga no see edasine mõnnamine oli ikka tõsine luksus! Sulistasime läbi vist kõik basseinid, kõige mõnusamad olid ikka need mulliga alad. Kõik erinevad saunad mis ette tulid kondasime läbi ja meie sellised lemmikumad olid aurusaun, soolasaun, aroomisaun ja kõige vingem muidugi see soome saun! Mulle meeldis see, et sa said vaadata sealt maast-laeni akendest välja ja see atmosfäär seal oli lihtsalt super! See hetk, kui sa tahad minna soojast basseinist teise ja alguses on kramplikult jahe.
Või pärast katsuda nägu, käsi ja jalgu pärast soola sauna, nagu beebid! Võtsime ka kokteilid, mina piimakokteili mündiga ja mees piimakokteili pähklite, ning  šokolaadiga. Pärast neid maitsvaid kokteile viskasime pikali kivist lamavatele toolidele, mis iseend kütavad. Mõnus uni tuli peale ja vot siis tuli küll selline tunne, et ma päriselt puhkan, ongi tõeline lõõgastus.
Sööma jõudsime päris hilja, seega me restorani lauda ei broneerinudki vaid külastasime pubi.
Palju valikuid pubi menüüs tegelikult ei olnud ja meie võtsime ikka tavapärase pastaroa. Ei saa öelda ka, et see kuidagi kehv oleks olnud, kõhud olid hirmus tühjad ja söök oli ka maitsev.
Sulitasime ka järgmisel päeval spas pärast buffeed. Hommikusöök oli väga küllaldane ja no kui oleks veel mahtunud, siis me poleks vist ujuma enam läinudki :D.
Tagasi tulles arutlesime ikka oma koti teemat, et raudselt kükitab see meie diivanil. Tegelikult oli see teises toas ja ikka lahtiselt. Poolel teel haarasime ka väiksemast poest burksid, nostalgia oli neid süües. Sellised just nagu kunagi need olidki! Vaatlesime poes ringi ja ma märkasin, et nendes küla poodides on tegelikult täitsa vahvaid asju müügis, mida näiteks enam ammu kuskilt ei leia.
Ja kodu saabudes me olime üsna väsinud, eurovisoon oli selline teisejärguline.
Vaatasime aga samas nagu tukkusime, ega ma ei olnud ka väga vaimustatud sellest eurovisioonist sellel aastal. Kuidagi väga uimased laulud olid, äkki sellepärast tuligi uni kiiremini? :D
Ei tea, aga Nooruse spa-d me külastame kindlasti tulevikus veel, sest meile seal väga meeldis. Raiko soovitab seal spa osas võtta omale seda piimakokteili šokolaadi oma, see pidavat väga maitsev olema magusasõpradele!
Mina soovitan kindlasti seda soome sauna suurte akendega, supluse ala ja no toad olid ka väga kenad ja puhtad.


Sildid: , , , , , ,