VLOG - kas mina?| Minu junsu teeb huumorit! | Kauaoodatud SPA


Tühjendasin siin ülima tuhinaga gmaili postkasti ja vaatan, et lõppu nagu ei olegi tulemas. 5 000 lugemata kirja ja viiekümne kaupa kustutab automaatselt. Tõesti klõpsuta või peast halliks end!
Oleks siis sellist vajalikku kraami rohkem aga pahna mis igalt poolt peale tuleb, no on ikka metsikult palju. Jah nüüd võin hingata kerglusega, et meil on tühjendatud ja laseme veel oma tuhat uut pahna tulla. Tegelikult muust lobast rääkides siis oli selline idee teostada vlog sellel nädalal, millal see aga siia ülesse laadida saan on jälle omaette ooper.

Kas muidu oleks keegi huvitatud nägema video posti?

Mul üldse vist praegu on selline korrektuuride tegemise vajadus peal. Sildistada asju ühte patta või märkida ära vajaliku/ebavajaliku. Ehk käib see ka mul kohati kevad koristuste sekka. Näiteks teine teema on telefoni fotoalbum. Vahest nagu vaatad sealseid pilte ( vot eriti, kui laps ise on ka mõned salajased klõpsud teinud) ja mõtled endamisi, et kuna ma reaalselt olen teinud pilte voodialustest tolmurullidest või köögikäterätikust põrandal. Kerin pilte edasi ja siis näed enda suurt molu lihtsalt tervel ekraanil sellise kulm kortsus näoga. Ei muidugi 😀, ma nimetaks seda lapsemoodi meeldetuletuseks:,, Emme mis sa vahid niisama, näed mis kodus toimub!''
Lisaks klõpsib JUST neid pilte kust sassis on :D. Seal samas on ta ise küll üpris tegus kui mingeid kodutöid teeme. Pesupesemisel sordin mina musti ja valgeid hunnikusse. Järsku vaatan hunnik riideid kadunud või hoopis ellu ärganud? Riidehunnik liigub pesumasina suunas, kaks jalga all väikeste sammudega tatsates. Nõusid pestes nõuab omale võimaluse, et saaks ainult pesta. Lasteaias juhuslikult sattus kodumineku ajal neil teise lapsega vestluses olema ka nõude pesemise teema. Minul laps muidugi hõikas koridoris:,, Ma lähen nüüd kodu nõusid pesema!'' :D Ilmselgelt karm kasvatus, laps muud ei tee kui kodus ainult nõusid pesebki peale lasteaeda.
Teine teema on see ''uus pluus''! Läheme meie hommikul lasteaeda ja kapist võtsin eelmise aasta ostetud sinist värvi autodega pluusi. Laps:,,Vaadake, mul on uus pluus!''
Seletan mina seal kõrval, et see ei ole päris uus meil enam aga kus sa sellega.

Nädalavahetuseks saime omale üllatuskingituse ''Noorus SPA paketi'' - 4-aasta puhul!
Tegelikult ühest küljest nii tore ja vahva, sest ma tahtsin juba sünnipäeva kingituseks pääseda SPASSE. Kahjuks tol korral ei läinud sedasi aga nüüd täitsa kohe ootan seda minemist.
Lisaks ootan ma veel homset kuupäeva! 😊 
Dannu:,,Noh emme, voodi alla vaatasid?''

Sildid: , ,